Life Is Just So Daily

Thursday, September 27, 2007

What???

This post is so random....I swear.

Okay, you know how sometimes you look @ what is googled to get people to your blog?
for example....I may google, "Lainey-Paney", and it leads me to this blog.
Well.....people google all kinds of random sh*t, and end up at my blog.
I find it quite humorous...that over the course of a week, the following were googled, and readers/image seekers were led to my blog:

* anal bleaching + diamond wrist
* alopecia universalis + porn
* Selena butt plastic surgery
* I hate working Sundays
* mechanical bull riding mini-skirt
* toddler + licking the floor

Totally random.....but funny to me. Any wild things googled that sent people to your blog?

17 Comments:

At 1:43 PM , Blogger Beth said...

anal bleaching?!! I saw that on Dr. 90210!!! That porn star just stuck her little butt up in the air and the lady bleached her anus....simple as that.

hmmmmmmm..........

 
At 2:24 PM , Blogger Lainey-Paney said...

yeah, and she was the same porn star who wanted diamond surgically implanted into her skin. Total FREAK. Gross.

 
At 7:04 PM , Blogger Elaine said...

that is hysterical!!! i have been creeped out by people searching my name and stuff, but never anything this strange!

 
At 8:18 PM , Blogger Mojavi said...

i am gonna have to check it out... anal bleaching??? what post lead them to you?

 
At 6:03 AM , Blogger Patty said...

if you google "Lord Crapbag" you get the story on my blog about my ex! LOL!

 
At 6:10 AM , Blogger ~JJ! said...

Ha!

I used to have good ones...then I switched blogs and I don't get all that many good ones yet.

 
At 6:38 AM , Blogger Lainey-Paney said...

I once posted about some crazy porn star on Dr.90210 who had anal bleaching & wanted the implanted diamond...so that's how they are getting to me....

 
At 7:09 AM , Blogger zirelda said...

There is apparently a site called Z Thing.. I see that one googled a lot. Also diabetic rash which is kinda cool because that tells me I am NOT the only one. The one that freaked me out was something about young girls. Since I write about my daughter a lot it tripped me and I thought about deleting the entire blog. But decided not to obv.

 
At 7:20 AM , Blogger Zephra said...

What is anal bleaching and why on earth would someone want to look it up on line? Ya know what, never mind. I don't think I want to know.

 
At 8:34 AM , Blogger Beth said...

I recently got a hit from someone who Googled "big boobs."
What a disappointment when they saw my blog!

 
At 9:09 AM , Blogger J said...

how do we know what words they googled? enlighten me! I'm so ignorant

 
At 9:32 AM , Blogger Kat said...

Yeah, I'd like to know how you figure what people google and how they end up on your blog. It'd be nice if you'd share this.

 
At 9:56 AM , Blogger Pregnantly Plump said...

I've heard of others finding out people get to them by google, but I have no idea how to check that either. It sounds kind of fun, but I might get tempted to insert crazy phrases just to see if I get any hits.

 
At 10:24 AM , Blogger Jeninacide said...

Hmm... Mine aren't even that funny! Mostly about baby nurseries and wedding registries... Go figure.

These were the most interesting by FAR:

Cheater Registry
Pregnant Chili
Chile hello how you doing mate + translate

Umm.. I think you WIN!

 
At 2:57 PM , Blogger Misguided Mommy said...

how do you find this out? i wanna play

 
At 7:41 PM , Blogger Denver Dad said...

"mechanical bull riding mini-skirt" They make special clothes for that?!? Wow, you Texans really DO think of everything!

 
At 12:41 PM , Anonymous Tara said...

OMG, I get crazy ones too. I have thought about writing a post such as this at my own sight but figured I would wait a while longer and see what other crazy shit rolls in. Apparently alot of people are intested in hot piss, I bet my blog is NOT what they were looking for LOL.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home